سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف متحرک برای تراس

نصب سقف متحرک برای تراس جمع شونده یکی از گزینه ‌های مورد توجه صاحبان خانه و مدیران هتل و رستوران است. دلیل اصلی این است که بتوانید بدون نگرانی از آب و هوا از فضا های بیرونی خانه یا کسب و کار خود لذت ببرید.

فضای قابل استفاده بیشتر با سقف متحرک

سفارش سقف متحرک برای تراس ها یکی از بهترین راه حل ها برای افزایش فضای قابل استفاده کسب و کار یا خانه بدون نیاز به کارهای ساختمانی عمده است.

از آن جایی که این سیستم ها کاملاً هرمتیک هستند (مقاوم در برابر باران، باد و تغییر دما) ما راحتی کامل را در تمام طول سال با خرید سقف متحرک پارچه ای تضمین می کنیم.

نور طبیعی بیشتر با انتخاب سقف متحرک

می توان با نصب سقف های متحرک جمع شونده در پاسیو های داخلی و سایر فضا هایی که امکان دسترسی مستقیم نور طبیعی به داخل خانه یا محل کار را فراهم می کند، ورودی های بزرگی از نور طبیعی ایجاد کرد. علاوه بر این، باز کردن سقف متحرک برای تراس، تماس کامل با فضای باز را باز می‌گرداند، بنابراین روشنایی با نور طبیعی در اولویت باقی می‌ ماند.

افزایش فروش در پاییز و زمستان با وجود سقف متحرک

سایبان های دارای سقف جمع شونده به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد تا فضای بیرونی خود را در زمستان ببندید و با ایجاد فضایی گرم و دنج، مشتریان را به خود جذب می کند.

هم چنین وقتی در فصل تعطیلات در داخل خانه شلوغ می شود، از تراس خود استفاده کنید تا مهمانان بیشتری را در خانه خود جای دهید!


ادامه مطلب: سقف متحرک برای تراس 

مطالب پیشنهادی: شیشه گیوتینی

خدمات و محصولات سایبان متین:

سایبان برقی | پنجره گیوتینی | شیشه گیوتینی | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051